2007年12月26日 星期三

第一屆KSB三人籃球賽

KSB三人籃球賽

完滿結束

雖然今次比賽本會共虧了,但也多謝各球隊支持,包容及體諒本會.......望日後會做得更好

希望大家也是志同道合,為籃球而愛籃球,打籃球是快樂的,不計較收獲,在乎的是過程

合共有12支球隊參加

今屆比賽十分激烈,由其4強賽

望下次比現在更好




17歲以下初級組成積

冠軍:fantasy







亞軍:CT1

季軍:赤熊


最有價值球員






14歲以下組別


冠軍:龍的傳人


亞軍:NFSC




季軍:黃錦輝







感謝KSB各工作人員:


比賽顧問:C sir


球証:啊強、BB



紀綠台: 啊昕丶欣穎丶啊瓊



臨時工作人員:郎軒、豫輝

再次感謝各位,
















更多KSB三人籃球賽相片:






http://picasaweb.google.com/chris920617






KSB三人賽後感想
今次3人賽,由籌備到完結7月到12月,岩岩好半年,或者我身兼多識先要搞咁耐,由book場、訂獎牌到塭人、編比賽詳呈,一個人搞,(大佬牙好辛苦),晚晚驚到12點幾先去上床訓,諗住可以搵到人,點知到比賽前一日D球証放我飛機(呢D就係所謂既朋友喇),由放飛機到塭人短短10粒鐘,都未塭到人代佢扡,果種心情我好驚,我要吹5難,但無可能要我吹晒2邊,好彩,我師父(C sir)幫我搵左2個球証(BB and強哥),26/12今日,本來2個組別合共有17隊參加球隊,點知有成5隊唔見人,好失望,但過程發展得唔錯,我想知佢地係為獎金定為打藍球而來, 而果5隊我都想知因咩事,而5黎但我知,其中係有人為打藍球而來,我好開心,有人係荃灣、沙田搭車過黎港島區,專程打呢個小型比賽,比着你會5會先,完左好開心,從心笑了出來,而D fd都肯支持,3隻小豬係同班同學,赤態係中5 D師兄…佢地係頭果幾隊報名..2位球証係拍肩頭拍到(爛晒)果D…….雖然過程有小插曲,收入又少了,不能回本,虧了近成6、7百元但我沒有感到失望,我反而好開心,因大家都係愛籃球的,這才最大收獲連工作人員也昰愛籃球….護青的出現,係讓愛籃球而不計較收獲的同道中人聚首一堂齊齊開開心心打比賽的組織。




















沒有留言: